logo cabecera

siguenos fb               menuescolar    medulacifraimagen whatsapp

• Colegio Santa Elena

Desde su fundación el Centro concibe la educación como la labor humana más importante que se puede desarrollar en aras del mejor desarrollo personal y de la más adecuada preparación e integración en la sociedad de niños y jóvenes. Una educación, centrada en el alumno, que pretende una formación integral en conocimientos, destrezas y valores, al mismo tiempo que se cuida la atención a la diversidad.

Colegio Santa Elena - Villarejo de Salvanés

Fresco, June 2012 Template Rich Design Template that Brings Life to Your Content

Inside Fresco Template Everything You Need to Build Your Stunning Website

Multiple Preset Styles image
Versatile & Flexible Layout image
Fashion & Style the Module image

Integrated Powerful Menu System image
Make the Content Sexier image
RocketTheme Extensions Styled image

Inclusive RokSprocket Integration image
Pick Your Logo From Template Manager image
Styled for Regular Joomla! Stuff image

Gantry Framework Powerful Framework that Makes Building Websites Easier

• Compact 960 Grid System
    CSS grid framework to construct web content based on a width of 960 pixels
  • Stunning Admin Interface
    Gantry provides a uniquely intuitive interface to control all aspects of the design
  • Multi-Page Configuration
    Assign different template configurations for one or several menu items/pages

• Source-Ordered 4 Columns
    With up to 3 total sidebars, you can achieve highly complex mainbody layout scenarios
  • Integrated Gantry Features
    Many built-in features such as font-sizer, Google Analytics, To-Top Smooth Slider, etc
  • Grid RTL Support
    Built in RTL support which will automatically order the layout to support RTL

Mobile Support iPhone, iPad, & Android Custom Mobile Theme Support

Interested? Want to try Fresco?
Download Fresco Now

Module Positions

If no modules are published to a position, the entire area or row will not appear/collapse.

Module Positions